Problem z udostepnianiem netu - cd.

Autor: Marcin <md82_at__USUN_TO_wp.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 11:15:23 MET

Witam Grupowiczów!
Pisałem już o swoim problemie w poście "problemy z dostepem do internetu" z
dnia 01.03.2005 (godz. 22:37), nie otrzymałem jednak żandej odpowiedzi :(
Zapewne niedokładnie opisałem problem, lub jest on bardzo nietypowy.
Teraz jednak okazało się, że mam nowy trop.
Otóż: (dla łatwiejszego wyobrażenia sytuacji przyjmijmy, że komputer A to
komputer udostępniający Internet (brama), komputer B to komputer na którym
są problemy z Internetem (raz ma dostęp, a raz nie), komputer C to komputer
w sieci, na którym Internet działa bez problemów.
Teraz tak: Zauważyłem prawidłowość, że na komputerze B jest Internet tylko
wtedy, gdy jest włączony komputer C. Wygląda to tak jakby pakiety "szły" na
około przez komputer C do komputera A i dalej do Internetu, a z powrotem
pokonują taką samą drogę. Dlaczego doszło do takiej sytuacji? Jakiś nowy
wirus? Czy tylko problemy w systemie w komputerze B?
Spróbuję dzisiaj jeszcze raz zainstalować kartę sieciową na komputerze B,
jednak wydaje mi się, że to nie to. Nawet po zmianie IP na komputerze C,
komputer B i tak łączy się z Internetem przez komputer C (jakby na około).
Od czego zacząć?
Raz jeszcze proszę o pomoc.
Marcin