Re: BSOD 0x0000000A z modemem GC75 na zalacznikach w yahoo

Autor: Marcin Dzióbek <m-dz_at_wp.pl.>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 11:13:12 MET

Dzięki za odzew:

> Komputer może zawiesić się podczas korzystania z modemu Ericsson HIS przy
> dużym obciążeniu - http://support.microsoft.com/kb/319810/pl

Co prawda to chyba nie ten modem, ale kto wie... może to podobne problemy...
biorę się do sprawdzania...
No i jak napisałem mam wgrany SP2 (na w/w jest napisane że SP obejmują także
tą poprawkę) zatem moje pliki Ndiswan.sys są dużo starsze od tych tam
wymienianych.
Tak czy owak nie zaszkodzi sprawdzić, czy ta pojedyńcza, archiwalna już
łatka coś zmieni... dam znać jak poszło.

> Czemu szukasz tylko na news:pl.comp.os.winnt a pomijasz np. bieżącą grupę?

No taak... jak widać, w którymś momencie wyczerpała mi się kofeina we
krwi... uzupełniwszy braki powinno być tak:
http://groups.google.pl/groups?as_q=0x0000000a&as_ugroup=pl*winnt&lr=&hl=pl
http://groups.google.pl/groups?as_q=0x0000000a%20modem&as_ugroup=pl*winnt&lr=&hl=pl

> PS. Popraw charset.
Oups.. przepraszam... chyba faktycznie było jakieś tandetne ISO... już
poprawiam na Windowsiaste...

Pozdr.
MDz