Re: [OT] xp i tryb awaryjny

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 20:33:14 MET
Message-ID: <d07oss$8ke$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a) w wiadomości
news:27i60d.7jh.ln@kwinto.prv..., że:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał w
> wiadomości news:d05f3n$gp9$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a) w wiadomości
>> news:bjb50d.jeu.ln@kwinto.prv..., że:
> [...]
>>> A jeśli to samochód na gaz, to za uboga mieszanka.
>>
>> Tu bym polemizowal ;)
>> Uboga mieszanka, to jedna z przyczyn przy jezdzie na gazie (no
>> chyba, że wlano Ci sam butan), strzelanie w gaźnik powoduje:
>> - przebicia na przewodach wysokiego napiecia
>> - uszkodzony palec rozdzielczy lub pęknieta kopułka zapłonowa
>> - zawilgocenie .....
>> Wtedy strzela/huka, że masz uczucie jakbyś jechał czołgiem na
>> poligon ;)
>
> Lepiej nie polemizuj tylko przejedź się moją torpedą - parę dni temu tak
> mi łupnęło, że spadła rura ssąca. Wymienili parownik na większy i jest
> OK.

To nie wina *parownika* - parownik/reduktor służy do podawania odpowiedniej
dawki paliwa czyli gazu.

> Podobno był za mało wydajny. Nic dziwnego - sześć cylindrów swoje
> bierze....

Nic dziwnego, parownik dobiera się do mocy silnika (KM), powyżej 140 KM musi
mieć swoje parametry/wydajność, abyś miał coś pod noga..

-- 
Piotr Palusiński  [MVP]
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy
/Odpowiadając usuń invalid/
http://fuhperfekt.republika.pl/gry.html
Received on Thu Mar 3 20:35:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Mar 2005 - 20:42:03 MET