Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 21:51:45 MET

> Hehehehehe - mnie też :-p . Czytałeś mój niedawny wątek "Jak
> odinstalować kopie WinXP Home PL" z dnia 27-02 ???

tak przeczytałem :)
ale co ciekawe, ja nie naprawiałem systemu, tylko zainstalowałem nowy
jeszcze ciekawsze, że oba były na jednej partycji w jednym katalogu (albo
przynajmniej tak to wyglądało, bo możliwe, że rzeczywiście coś Win z
partycjami zakombinował, ale w sposób na pierwszy rzut oka niewidoczny)
pragram files ze starego i nowego systemu też były w jednym miejscu :)
zdziwiłem się, bo sam patrzyłem jak program instalacyjny ładnie formatuje
dysk systemowy - i skąd na nim później się pojawiły stare pliki?
zawodowcy się na tym znają... ale po co mnie utrudniać życie?