Re: Blad w ntfs

Autor: Peter <robert_szary_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 14:57:21 MET

Uzytkownik "Viraptor" <viraptor@bez.tego.w.adresie.kni.prz.rzeszow.pl>
napisal w wiadomosci news:co23s6$egu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Okolicznosci: w2k server na ntfs'ie, przy uruchomieniu "stop screen"
> mowiacy o bledzie w boot allocation, czy cos w ten desen - chodzi
> najpewniej o blad w systemie plikow.

u mnie w w2k ale w stacji roboczej pomoglo przelozenie dysku na chwile do
innego kompa z NT i usuniecie zapisów z tempa i plików z koncówka chk i
katalogów "found.xxx" na C i po wlozeniu spowrotem ruszyl .

pozdrawiam
Piterso

PS. majac dysk w innym kompie masz mozliwosc zrucenia newralgicznycch plików
na inny dysk. w razie czego po reinstalce jak znalazl.