Re: instrukcje wykonywane w czasie startu i stopu systemu - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 09:39:10 MET

Błażej wrote:
> Uzywajac konsoli mmc.exe, mozna dodac serwis policy group dla danego
> komputera, a w nim ustawic aby okreslone skrypty uruchamiane byly przed
> zalogowaniem sie uzytkownikow(przy starcie systemy) lub w kilku innych
> sytuacjach.

Klopot w tym, ze to co ja chce osiagnac, to w pelni automatyczna
instalacja wielu stacji roboczych (sam sie instaluje system, bez
wpisywania danych, kluczy itp., same sie instaluja programy bez klikania
"dalej" itd.).

A ta konsola mcc.exe to jest chyba mocno klikalna, wiec do moich celow
sie nie nadaje (jak sie myle, to prosze o sprostowanie).

I na razie wszystko mi sie udalo, poza tym cholernym "serwisem" (ktorego
celem mialaby byc zmiana pewnych wartosci w systemie, instalacja /
deinstalacja aplikacji itd. - dane konfiguracyjne czerpalby z
centralnego serwera).

Nie chce byc zlosliwy, ale w Linuksie dodanie czegos takiego to jest ni
mniej ni wiecej, niz:

echo "moj_skrypt" >> /etc/rc.d/rc.local

i gotowe.

Ba, w Windows 95/98 bylo to super proste - dodanie czegos do
autoexec.bat czy odpowiedniego pliku .ini.

Tomek