Re: USB nie dziala po instalacji WinXP+SP2

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 12:20:56 MET

> To sprawa jest jasna. Musisz wymusić ponowne rozpoznanie sterowników USB
> przez PnP. Doczytałem się dwóch rozwiązań: prostsze - wypiąć urządzenia
> i wpiąć je ponownie, co pozwoli systemowi uaktualnić "drzewko"
> sterowników. Ale to nie zawsze działa. Drugie - wypiąć urządzenia,
> wyłączyć w BIOSie USB, uruchomić system w trybie awaryjnym, usunąć w
> Menedżerze Urządzeń po włączeniu pokazywania ukrytych sterowników
> wszystkie wpisy powiązane z USB, włączyć USB w BIOS-ie i uruchomić
> normalnie system. Dopiero po instalacji głównych sterowników USB płyty
> [...]

Po twoich wskazowkach menadzer urzadzen widzi ten drugi port, ale jakby go
nie bylo , bo kamerka podpieta do niego nie dziala. Zaznaczam, ze gdy
podepne kamere do portu obok, to dziala bez zarzutu. Wiec to raczej nie
problem sterownikow. Poprostu port jest rozpoznany, ale jakby nie gotowy do
obslugi. :/
Co robic?
Pozdrawiam
Paweł