Re: USB nie dziala po instalacji WinXP+SP2

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 12:17:08 MET

> Czy formatujac kazales to robic XP'kowi?

Tak. Po kolei...
Wlorzylem plyte do napedu i uruchomilem ponownie komp. Po uruchomieniu
instalatora WindowsXP usunalem partycje systemowa, po czym utworzylem ja na
nowo. Potem juz tylko format na system plikow NTFS. Kolejno juz tylko
instalacja systemu.
Zawsze tak robilem i nie bylo problemow. Dopiero po instalacji SP2
wylaczyl/uszkodzil mi sie jeden port USB (drugi dziala normalnie)
Teraz menadzer urzadzen widzi ten drugi port, ale jakby komp nie mogl z
niego korzystac :/

> Usunac SP2, kosztuje duzo czasu, poza tym usuniecie i ponowna instalacja
> nie sprawia zadnych trabli.

Moze to rozwiaze problem, choc nie chcialbym przestac z niego korzystac, bo
ma pare fajnych funkcji :)
Pozdrawiam
Paweł