Re: nt_authority w XP

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 20:16:49 MET

On Tue, 9 Nov 2004 16:25:30 +0100, test wrote:

> To sie nazywa jak fobia? Penie ogladales "Teorie spisku".

Ja też mam takich "chakierów" u siebie w firmie. Powoli i skutecznie
zwalczam takie zachowania - komputery w firmie nie są własnością
pracowników i jakoś nie widzę potrzeby by dawać im uprawnienia
administratorów lokalnych.
Kiedyś usiadłem do takiego "skonfigurowanego" komputera i mi ręce opadły.
Człowiek tak skonfigurował maszynę że NIC się nie dało zrobić
administracyjnie. Wyłączył połowę usług bo naczytał się w sieci jakichś
debilnych opracowań że usługi jak np WMI zabierają "cenne zasoby".
Że nie wspomnę o wyłączeniu innych "drobniejszych" usług jak Remote
Registry itp.

Takich "dzikusów" tępić trzeba na każdym kroku.

--
Pozdrawiam
Piotrek