Re: ukrywanie zegara

Autor: Marek Truszkowski <viking_at_sopot.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 20:16:00 MET

Użytkownik Michal Lukasik napisał:

> A nie prościej PPM na zegarku i "odfajkować" Pokaż zegar?
> Koniecznie chodzi Ci o wpis w rejestr?

Chodzi o to że problem ten jest w sesjach terminalowych w2k(domyslnie
nie widać zegara). W ustawieniach Policy wyłączony jest prawoklik i
ogólnie założyłem b.dużo ograniczeń. a userom zegar by sie przydał,
jednak zdjęcie ograniczeń aby to zrobić nie wchodzi w grę. chciałem to
zrobić poprzez zmianę ustawień w rejestrach dla poszczególnych userów
(chyba tak się da :) ).
Marek