Re: Ukrywanie katalogow za pomoca uprawnien.

Autor: <mstolars_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 09:57:36 MET

Tak tez robie. Generalnie jest tak ze do tej pory ludzie byli podzieleni na
grupy dostepu do aplikacji (kadry, FK itp) ale wprowadzam nowa usluge tj
wspolny katalog dla kazdej komorki by sobie mogli uwspolniac dane w ramach
komorek. Aby bylo im latwiej taki zasob montowuje jako dysk, a userow
przypisuje do grupy-komorki. W zasobie mam katalogi o nazwach komorek i
uprawnienia przydzielane za pomoca grup. Wada tego rozwiazania jest to ze
userzy widza wszystkie katalogi i musza jeszcze celowac w swoje katalogi.
Chcialem by mieli tylko to co potrzebuja, ale latwo sie nie da. Jedyny pomysl
jaki mi przychodzi do glowy to to zeby kazdy user mial oddzielny skrypt
logowania ktory go stosownie podmontuje, ale na to sie nie zgadzam bo juz nic
innego bym nie robil :) W tej chwili mam skrypty powiazane z tematami tego co
robia i osobne przypadki ewentualnie wydzielam z calosci. No coz, beda sie
musieli userzy nauczyc, albo sobie wyciagna skroty na pulpit i tyle. W UNIX-ie
na uczelni byl taki myk zrobiony ze nie sowje katalogi byly nie widoczne, ale
to najwyrazniej bedzie w Win 2015 Serwer Enterprise :)

Pozdrawiam...

MS