Re: Monitorowanie instalacji

Autor: Olaf Rzepka <wpisznazwisko_at_adres.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 12:07:31 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Wszelką pomoc to pewnie uzyskasz od producenta tego programu.

:-), niestety mylisz się. Był pan "specjalista" ponoć autoryzowany przez
producenta tegoż programu czyli firmę "Matrix".
Ponoć męczył się tam trochę dzwonił do centrali i z tego co sie
dowiedziałem to to że najlepiej jakby to był XP Prof a HE i poza tym że
trzeba będzie zreinstalować system.
Osobiście nie lubię takich roziwązań więc jestem zdecydowany wszystkie
ustawienia przenieść z maszyny na której się to instaluje :-)

Olaf

--
Olaf Rzepka
e. wpisznazwisko@adres.pl