xpek nie pobiera ip z dhcp

Autor: Miku <vafvk_at_vas.ve>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 11:32:43 MET

Witam

        Ostatnio na xpeku zainstalowalem Ad-aware i podczas skanowania
wyskoczylo mi okienko RPC[90 sek znana sprawa] no to mysle vir i
zapuscilem darmowe narzedzie symanteca do usowania badziewia, przerwalem
jego prace bo nic nie znalazl na c. Od tego czasu komp nie lapie mi ip z
servera dhpc. Wlaczanie i wylaczenie karty nie pomaga xpek sam sobie
przydziela ip [AIPA czy jak to sie tam zwie]. Na serv nie moge sie
zalogowac ale xpek moze go pingowac, wlasciwie to juz mysle o reistalce
:( ale pomyslalem ze zapytam na grupie :)

Sprzetowo wszytsko jest ok bo na partycji linuxowej wszystko dziala.