Re: DHCP win2000 sp1

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 15:43:33 MET DST

On Thu, 30 Sep 2004 09:30:23 +0200, kriss wrote:

> Nie wiem czy dobrze przycztałeś cały mój post, w pierwszej części napisałem
> "Jak cały czas masz przydzielony ten sam IP to " Ja też mam z kablówki neta,
> dzierżawe mam na 5 godz ustawioną ale co z tego jak u mnie przypisują adresy
> IP do MAC adresów modemu. Mam na kompie trzy systemy postawione (testowe),
> na jednym z nich kontroler domeny i właśnie tam ustawiłem na stałe IP i
> jakoś działa bez problemu. Więc dalej uważam że jest to jakieś tam
> rozwiązanie problemu.
>
> Pozdr. Kriss

"Jakieś" tam jest ale skoro administrator sieci przypisał do danego modemu
adresy z dzierżawami to na pewno nie zrobił tego przypadkiem. W dalszym
ciągu uważam że użyszkodnicy którzy nie zważając na zalecenia
administratorów przypisują sobie stałe IP robią źle. _Może_ się pojawić
problem że w pewnej chwili 2 osoby moga mieć ten sam adres IP - Ty swój
"stały" i np ja - z DHCP i będzie kupa.
Po to jest DHCP żeby z niego korzystać. Ja u siebie takich
"usprawniających" sobie życie tępię bez litości - powtórzę : "DHCP jest po
to by z niego korzystać, a oprócz tego administratora słuchać należy :P "

--
Pozdrawiam
Piotrek