Re: DHCP win2000 sp1

Autor: kriss <krzysiekp_at_kalisz.mm.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 09:30:23 MET DST

> Nie wydaje mi się by to było dobre "obejście". W sieciach kablowych
> dzierżawa (lease) adresu DHCP jest ustawiona różnie - u mnie np. jest to
> 2h
> i co 2h mam sekwencję odnawiającą adres DHCP. Tablica rezerwacji zależna
> jest od operatora - jeśli nie ustawił mapowania MAC na konkretny adres IP
> to takie "wpisanie na stałe" może przynieść więcej szkody niż korzyści.
> Proponowałbym telefon do infolinii i sprawdzenie czy nie masz jakichś
> dziwnych programów które dobierają się do połączeń sieciowych (może
> dialer?)

Nie wiem czy dobrze przycztałeś cały mój post, w pierwszej części napisałem
"Jak cały czas masz przydzielony ten sam IP to " Ja też mam z kablówki neta,
dzierżawe mam na 5 godz ustawioną ale co z tego jak u mnie przypisują adresy
IP do MAC adresów modemu. Mam na kompie trzy systemy postawione (testowe),
na jednym z nich kontroler domeny i właśnie tam ustawiłem na stałe IP i
jakoś działa bez problemu. Więc dalej uważam że jest to jakieś tam
rozwiązanie problemu.

Pozdr. Kriss