Re: Windows XP HE i Free oprogramowanie aby w/w system byl; cos jak 2003 Active Directory

Autor: glappo <glappo_at_banita.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 13:29:17 MET DST

Dnia 09/29/2004 01:20 PM, Użytkownik Adam Luczewski napisał:
> Witam.
>
> I tak:
> Mam licencje na XP Home Edit. i chcialbym przy jego pomocy
> postawic serwerek na malej sieci (16 komp). Wszystkie kom. w
> sieci to win98. Chcialbym aby klienty mogly sie
> logowac (tak jak do samby lub win 2003) do serwera na XP HE i na
> nim tez byly przechowywane profile uzytkownika
> (przechodnie). Niech ktos mi poradzi jak to rozwiazac,
> domyslam sie ze beda potrzebne jakies
> dodatkowe programy.

Hallo, Hallo
tu ZIEMIA, tu ZIEMIA,
prosze sie obudzic ...
o widze ze Pan dochodzi powoli do siebie
prosze nie brac na przyszlosc tego swinstwa

.... za duzo ziola jest chyba na rynku

> Prosze o linki. Zaznaczam ze wszsytko
> musi byc Freeware :( Czy da sie cokolwiek z tym zrobic
> ? Moze jest samba na win ? Juz sam nie wiem...

bardzo, prosze:
http://www.claus.com/
http://www.northpole.com/
http://www.santaclauslive.com/
nie ejstem pewny czy wszytsko tam jest za darmo

> PS. Przepraszam za kodowanie

prosze, mam nadzieje ze "pacjent" zrozumial aluzje ;-)