Windows XP HE i Free oprogramowanie aby w/w system byl; cos jak 2003 Active Directory

Autor: Adam Luczewski <user5zszohp_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 13:20:06 MET DST

Witam.

I tak:
Mam licencje na XP Home Edit. i chcialbym przy jego pomocy
postawic serwerek na malej sieci (16 komp). Wszystkie kom. w
sieci to win98. Chcialbym aby klienty mogly sie
logowac (tak jak do samby lub win 2003) do serwera na XP HE i na
nim tez byly przechowywane profile uzytkownika
(przechodnie). Niech ktos mi poradzi jak to rozwiazac,
domyslam sie ze beda potrzebne jakies
dodatkowe programy. Prosze o linki. Zaznaczam ze wszsytko
musi byc Freeware :( Czy da sie cokolwiek z tym zrobic
? Moze jest samba na win ? Juz sam nie wiem...

PS. Przepraszam za kodowanie