Re: W2003SerwStd, Terminal Services, problem z podłączeniem się klienta

Autor: IP <comtech_at_u-s-un-t-o.ceti.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:35:44 MET DST

> A serwer licencji terminalowych masz postawiony? (pewnie tak bo co byś
> zrobił z tymi licencjami terminalowymi) wejdź tam i tam powinna być
> informacja o wszystkich licenacjach na połączenie, z tego co pamiętam to
> domyślnie każdy klient (dla którego nie ma licencji na połaczenie) dostaje
> licencje tymaczasowa 60 lub 90 dni, nie pamiętam dokładnie. W serwerze
> licencji powinno tam być zaznaczone czy dane licencje wygasły. Może to ci
> pomorze rozwiązać problem (te info. dot. Win2000 nie wiem czy tak samo to
> wygląda na Win2003)
> [...]

Serwer licencji jest postawiony. W managerze licencji jest lista komputerów
i podane jest od kiedy do kiedy jest licencja na poszczególne komputery, ale
tego jednego komputera - z którym jest problem nie ma na tej liscie.
Podejżewam, że gdzieś jest jakaś inna lista, komputerów którym odmawiać
licencji - pytanie gdzie ?

IP