Re: win 2003 domena i iis

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:29:42 MET DST

MS wrote:
> Witam
> Mam mały problem z zagospodarowaniem serwera :-) Otóż jest sobie serwer win
> 2003 i muszę na nim uruchomić IIS z jedną stronką tylko dla kilkunastu
> uzytkowników, którzy bedą musieli się zalogować. Dodatkowo jako, że serwer
> posiada niewykorzystane zasoby chciałbym wykorzystać go kilku innych celów w
> sieci lokalnej, np. kontroler domeny. Tak więc prosiłbym o jakieś wskazówki
> czy można to jakoś zrobić aby rozwiazanie było w miare bezpieczne. Może ktoś
> już ma takie rozwiązanie i może pomóc mi uporać się z moim. Wydaje mi się iż
> [...]

Jezlei chcesz laczacyc role kontrolera domeny z serwerem WWW dostepnym
spoza sieci firmy to takie polaczenie z zalozenia nie jest bezpieczne i
nieszczegolnie da sie cos z tym zrobic

Co do serwera WWW - na sieci (strony MS chociazby) znajdziesz dokumenty
i narzedzia sluzace do konfiguracji w miare bezpieczengo serwera WWW,
zakladasz uzytkownikow lokalnych na serwerze i nadajesz odpowiednie
uprawnienia do folderów witryny itp zeby tylko oni mogli sie do niej
dostawac - to tak w skrocie.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl