win 2003 domena i iis

Autor: MS <mskoni_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 10:07:32 MET DST

Witam
Mam mały problem z zagospodarowaniem serwera :-) Otóż jest sobie serwer win
2003 i muszę na nim uruchomić IIS z jedną stronką tylko dla kilkunastu
uzytkowników, którzy bedą musieli się zalogować. Dodatkowo jako, że serwer
posiada niewykorzystane zasoby chciałbym wykorzystać go kilku innych celów w
sieci lokalnej, np. kontroler domeny. Tak więc prosiłbym o jakieś wskazówki
czy można to jakoś zrobić aby rozwiazanie było w miare bezpieczne. Może ktoś
już ma takie rozwiązanie i może pomóc mi uporać się z moim. Wydaje mi się iż
serwer powinien znajdować się w sieci lokalnej tj. za firewallem i chyba
powinienem dodać poszczególnych użytkowników www do serwera z prawami tylko
do www. Myślałem jeszcze o autoryzacji na firmowych stronach www,
znajdujących się u dostawycy usług i z tamtąd przekierwać dopiero na
wewnetrzny serwer.

Dzięki i pozdrawiam