Re: Zablokowanie poszczególnym userom CD oraz Flop

Autor: Jan Bartnik <jasko_bartnik_at_op.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 10:53:00 MET DST

Thu, 23 Sep 2004 00:25:58 +0200, WS :

> Witam ,
>
> probowalem poprzez zasady zabezpieczen lokalnych zablokowac CD oraz Flop.
> Nie dokonca udalo mi sie zrealizowac moj zamysl , gdyz chce zrobic cos
> takiego. Jest uzytkownik uczen (nie ma dostepu ani do CD ani do Flopa) ,
> jest uzytkownik nauczyciel (ma dostep do Flopa , nie ma do CD) , wreszcie
> administrator ma dostep do tych dwoch urzadzen. Jak to zrobic? Zasady
> zabezpieczen lokalnych blokuja mi wszystko calkowicie , bez mozliwosci
> przydzialu ten moze to , ten moze tamto. Moj system to Windows XP
> Professional

Ja takie cos zrobilem przez "udostepnianie". Tworzysz grupe uczen i
nauczyciel, przydzielasz do nich odpowiednich userow a potem tylko PPM na
cdromie_lub_flopie->udostepnianie->uprawnienia i tam trzeba odpowiednio
pozmieniac :
-wywalic grupe wszyscy
-dodac administratora z wszelkimi prawami
-dodac ucznia bez praw
-nauczyciel bez cd