Zablokowanie poszczególnym userom CD oraz Flop

Autor: WS <stratoss_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 00:25:58 MET DST

Witam ,

probowalem poprzez zasady zabezpieczen lokalnych zablokowac CD oraz Flop.
Nie dokonca udalo mi sie zrealizowac moj zamysl , gdyz chce zrobic cos
takiego. Jest uzytkownik uczen (nie ma dostepu ani do CD ani do Flopa) ,
jest uzytkownik nauczyciel (ma dostep do Flopa , nie ma do CD) , wreszcie
administrator ma dostep do tych dwoch urzadzen. Jak to zrobic? Zasady
zabezpieczen lokalnych blokuja mi wszystko calkowicie , bez mozliwosci
przydzialu ten moze to , ten moze tamto. Moj system to Windows XP
Professional