Błąd Instalatora programów- za malo miejsca na dysku.

Autor: grzessios <gsepczuk_at_klienci.pkobp.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 10:18:32 MET DST

Witam,
Mam w Win2000 bardzo przykrą usterkę.

Wszystkie programy instalacyjne zgłaszają mi komunikat
o zbyt małej ilości miejsca na dysku. Nie wiem, z którego
mejsca w rejestrze biorą tą fałszywą informację. Przez to nie mogę zupelnie
nic dodac do systemu.

Podejrzewam, ze przyczyna mogla byc po stronie aplikacji, ktora podczas
instalowania sie zawiesila i
dodatkowo w czasie instalacji dysk faktycznie był
przepelniony.

Czy ktos z Was moze spotkal sie z takim problemem?
Inaczej czeka mnie chyba reinstalacja?
Pozdrawiam,
Grzegorz.