reset XP - legalny - brak wirusa

Autor: MZ <elmic_at_lpa.priv.onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 09:46:56 MET DST

witam.
mam nietypowy problem.
komp (sam) normalnie pracuje- nie resetuje się przypadkowo.
normalnie działa i kopiuje pliki z internetu
w momencie kopiowania czegokolwiek z zasobów sieciowych (udostępnione dyski)
na lokalny dysk następuje wylot - czarny ekan i reset.

podgląd zdarzeń - brak wpisów o błedach.
uruchamianie i odzyskiwanie - automatyczny ponowny rozruch - wyłączony
mimo to reset i od nowa.
już 2x go ścinałem i instalowoałem od nowa

WinXP Pro PL SP1a OEM - legal.
komp to stary PIII 733 Abit VH6

sieciówki już podmieniałem - bez różnicy
robiłem też cały winupdate - beż różnicy
skaner online mks - nic nie znajduje (bazy z 21.09.2004)
podobnie symantec AV.
SP2 też nic nie pomógł

ktoś wie co jest grane?
jak potrzebne są jecze jakieś informacje to podam

pozdrawiam
MZ