Re: wirtualizacja w2k serwer

Autor: Jarek <jarr_at_despammed.com>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 20:07:45 MET DST

Użytkownik "Marek Wierzbicki" <marek.wierzbicki.___@azymut.pl> napisał w
wiadomości news:cir9es$1d1d$1@news2.ipartners.pl...

> Załóżmy, że mam sobie jakiś serwer nieintelowski (chodzi o to, że
> niezgodny
> z architekturą x86). A na nim jaki system operacyjny (nie windows).
>
> Podobno są takie serwery i sa takie systemy, które moge wirtualnie
> podzielić
> na klika i postawić na nich kilka serwerów w2k (albo 2003)

Takie coś oferuje np. VMware ESX Server, tyle że to jest na architekturę
intela.
Instalujesz to na serverze przed instalacja jakiegokolwiek systemu
operacyjnego, dzielisz server na kilka virtualnych, na których możesz
zainstalować różne pecetowe systemy operacyjne.
Tutaj link:
http://www.vmware.com/products/server/esx_features.html

Pozdrawiam
Jarek