wirtualizacja w2k serwer

Autor: Marek Wierzbicki <marek.wierzbicki.____at_azymut.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 17:19:41 MET DST

Nie bardzo wiem czego szukać, więc prosze o poradę (jakiech słów kluczowych
użyć).

Załóżmy, że mam sobie jakiś serwer nieintelowski (chodzi o to, że niezgodny
z architekturą x86). A na nim jaki system operacyjny (nie windows).

Podobno są takie serwery i sa takie systemy, które moge wirtualnie podzielić
na klika i postawić na nich kilka serwerów w2k (albo 2003)

Chciałbym wiedzieć, czy czegoś nie przekręciłem, a jeżeli nie to na jakich
maszynach i na jakich systemach jest to możliwe

Marek