Lotus i Active Directory

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 15:03:32 MET DST

Witam
Ostatnio stanąłem przed problemem połączenia Lotus Domino 5 i Active
Directory. Szukałem narzędzia które mogłoby mi zapewnić taką współpracę i
znalazłem jedynie ADSync dla Lotus Domino 6. Zapewnia ono podobna
funkcjonalność jak integracja Exchange i AD. Niestety używam Lotus Domino w
wersji 5 i nie zanosi się na szybką zmianę na 6.
Czy któryś z Grupowiczów może znalazł jakieś oprogramowanie które
współpracuje z Lotusem Domino 5?
Jeśli tak - poprosiłbym o wskazówki bądź linki dotyczące tego problemu.
Dziękuję z góry.

--
Pozdrawiam
Piotrek