Re: Który Windows?

Autor: Lizard <lzd_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 14:59:10 MET DST

Dnia Mon, 13 Sep 2004 10:55:56 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie uwierzę ;) Pracowałem na 256 MiB jakiś czas i nie dało
> się po dłuższej pracy w VMWare przełączyć na Worda bez
> kilkunastu sekund swapowania. Szczególnie, gdy w tle na
> przykład działał jeszcze Firefox z kilkoma otwartymi
> stronami WWW.

Wszystko zależy, co, kto rozumie pod pojęciem "płynnie". Widać mam nisko
ustawione kryteria. ;) Fakt, że odpalając VMWare zamykałem wszystko co
aktualnie nie było mi potrzebne. Poza tym, można ustawić emulator, by
nie trzymał pamięci maszyny wirtualnej w swapie. Wtedy taka pracuje
całkiem całkiem dobrze. Nie należy też przesadzać z ilością pamięci
przydzieloną dla VMWare. Co z tego, że emulowany OS będzie mieć 192MB,
jak rzeczywisty system będzie sie dławić przy resztkach pamięci. :)

> Wszystko zależy od oprogramowania. Na przykład CoolEdit zaw-
> sze ładuje cały plik do RAMu i przy małej pamięci będzie bez-
> nadziejnie swapować.

Zauważyłem, że SoundForge 6 szybko otweira nawet długie WAVy co
sugerowałoby, że pracuje na rzeczywistym pliku, ale to NTG.

--
Lizard