Re: Problemz instalacją XP

Autor: Areh <adres_at_na.dole>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 08:26:12 MET DST

wojtek wrote:
> Areh, udało mi się zainstalować system na tym co mam. Niestety nie widzę
> innych partycji, więc co mam formatować? :):):) Zresztą formatujac je
> tracę dane na nich, a właśnie tego chciałbym uniknąć, ja chę je po prostu
> "odkryć" i odzyskac dane z nich. Nie chcę ich stracić. Co robić???

Trudno stwierdzić co jest nie tak. Z tego co pamiętam WinXP automatycznie
wykrywał partycje (jeżeli tam były). A może podczas instalowanie usunołeś
je niechcący?
Jeżeli masz jakieś pojęcie o linuksie, to załatw sobie jakiegoś live'a i
zobacz czy są tam widoczne te patycje które Ci zginęły.

--
areh(at)o2(dot)pl
GG: 3598912