Re: problem z przegladarka IE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt..inwalid_at_poczta.tp.pl.inwalid>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 23:09:36 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a)
Tomasz Nawrot <bolo025@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cicte0$o8e$1@inews.gazeta.pl..., że:
> Witam!
>
> Mam maly problem. Kiedy odpalam przegladarke IE automatycznie otwiera mi
> sie jakas strona, tak jakby byl jakis program ktory przekierowuje mi
> przegladarke na jedna strona bez wzgledu na to co wpisze w oknie 'adres'.
> Co jest grane, jak to zmienic, jak wywalic ten program, w jakich plikach
> przechowywane sa informacje o tym programie???

Spybot Search&Destroy
http://spybot.safer-networking.de/index.php?lang=en&page=news
lub
Startpage Guard http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml

> Drugi problem to gdy wchodze w narzedzia i opcje internetowe to nie mam
> wogole zakladki 'ogolne'

HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\ Internet
Explorer\Control Panel
wartosz DWORD "GeneralTab" - usun ta wartosc

> takze nie mam mozliwosci wpisania strony
> domowej.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\ Internet
Explorer\Control Panel
wartosc DWORD "HomePage" - usun ta wartosc

> W jakim pliki przechowywane sa informacje o stronie domowej???

W Rejstrze, klucze:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
w pozycjach:
Local Page i Start Page wpisz adresy strony startowej.
Jeżeli IE ma się otwierać pusty, wpisz:
Local Page C:\WINDOWS\SYSTEM\blank.htm
Start Page about:blank

> Pozdrawiam