problem z przegladarka IE

Autor: Tomasz Nawrot <bolo025_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 22:35:13 MET DST

Witam!

Mam maly problem. Kiedy odpalam przegladarke IE automatycznie otwiera mi sie
jakas strona, tak jakby byl jakis program ktory przekierowuje mi przegladarke
na jedna strona bez wzgledu na to co wpisze w oknie 'adres'. Co jest grane,
jak to zmienic, jak wywalic ten program, w jakich plikach przechowywane sa
informacje o tym programie???

Drugi problem to gdy wchodze w narzedzia i opcje internetowe to nie mam
wogole zakladki 'ogolne' takze nie mam mozliwosci wpisania strony domowej. W
jakim pliki przechowywane sa informacje o stronie domowej???

Pozdrawiam