Re: Logowanie dozwolone tylko na wybranych komputerach - jak ?

Autor: Spajk <bez_at_dresu.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 16:40:37 MET DST

Tue, 14 Sep 2004 10:15:55 +0200, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Krzysiek
napisał(a):

> Bo jak zrozumiałem takie było właśnie pytanie - cytat "W jaki sposób ustawić
> userom (albo najlepiej grupie) żeby mogli się logować
> tylko na określonych komputerach (albo najlepiej grupie komputerów)?"
> kwestaia bo tego autor nie zaznaczył czy do domeny czy lokalnie .

napisałem tylko że komputery są "ładnie poukładane w kontenerkach" czyli
chodziło mi o logowanie do AD, przepraszam za niejasności.
Chciałem uniknąć robienia GPO dla OU w których leżą te kompy, no ale widać
że chyba nie ma innej rady.

Kompów jest masa a grup userów kilka więc pojedyńcze wpisywanie na każdej
maszynie to samobójstwo.