Re: Windows a dysk twardy

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 15:39:46 MET DST

On Tue, 14 Sep 2004 14:23:10 +0200, piotrek wrote:

> Mam dwa dyski twarde i na kazdym z nich chce umiescic inny system.
> Jeden OS bedzie na kontrolerze Primary Master a Windows chce dac na
> Primary Slave.
>
> Jak WinXP, Win2k (jezeli ktos wie to Win98) dziala w takiej
> konfiguracji, tzn. czy nie bedzie jakis problemow z szybkoscia
> dzialania, ladowaniem systemu i innych?
> Czy podczas instalacji Windows, system ten okaze sie na tyle zaborczy,
> ze bedzie chcial sie instalowac koniecznie na Primary Master?
>
> Dla proby dysk z juz zainstalowanym WinXP ustawilem na Primary Slave (a
> [...]

Mam w domu konfigurację zawierającą m.in. Win98 i Win2000. Win98 jest
zainstalowany na dysku podłączonym do ATA/100 a Windows 2000 jest
zainstalowany na dysku podłączonym do kontrolera RAID ATA. Wszystko działa
dobrze, nie ma problemów z uruchamianiem, szybkością itp.
Transfery mam na poziomie 20MB/sek ale składam to na karb tego że w tle
działa antywirus.

--
Pozdrawiam
Piotrek