Re: Problem z konfiguracja WNT 4 Srv

Autor: Czarek <c.wozniak_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 21:02:33 MET DST

Czarek wrote:

Chcialbym podsumowac wszystkie moje boje/doswiadczenia z inst. NT 4 Srv

Podstawowa uwaga:

NIE WOLNO INSTALOWAC SYSTEMU REGIONALIZUJAC GO NA POLSKE.

Instalujemy po domyslnych ustaleniach (US), juz po zakonczeniu procesu
instalacji ustawiamy na POLSKE.

Jezeli nie zachowa sie tej zasady, to beda problemy z czcionka
systemowa, nie pomagaja nawet kombinacje z Sp,
niby cos pomaga, ale okazuje sie, ze nie do konca.

Te wnioski kosztowaly mnie 3 instalcje systemu + wiele godzin pracy

Pozdr
i dzieki wszystkim za uwagi