Re: Problem z konfiguracja WNT 4 Srv

Autor: Czarek <c.wozniak_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 22:12:16 MET DST

Dzieki za rady, mozna m/w powiedziec ze problem rozwiazany

ale problem ten jest ciekawy - windows "ciekawie" sie zachowywal
Sp reinstalowalem kilkukrotnie
- po pierwszej reinstalacji (Sp6 juz bylo wczesniej), czcionka ekranowa
zupelnie zwariowala (pojawily sie bardzo bardzo male znaczki) -> nie
dalo sie czytac
- po drugiej, czcionka zaczela wygladac normalniej z malym wyjatkiem -
napis: 3 1/2" dyskietka jest dalej napisany taka dziwna (mala) czcionka

NIE RYZYKOWALEM KOLEJNEJ REINSTALACJI SP - jeszcie ciekawsze by sie
zadzialo cudo :-)

Jeszcze raz dzieki i pozdr

C.

P.S.
Jeszcze nie udalo mi sie sprawdzic jak sie zachowa Platnik na SQL2k,
jak w WinNt glupialy trzcionki, to Platnik nie wczytywal poprawnie (nie
wchodzily polskie znaki)

Ktos jest pewien jak zachowa sie Platnik?
A moze wiecie jak pozbyc sie tej malej pozostalosci po problemach z
czcionka?