Re: Wzmozona aktywnosc HDD - co robic??? Pomocy!

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123_at_gumkamyszkainteria.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 11:56:35 MET DST

niukx@poczta.onet.pl napisał(a):

> A moze ma to cos wspolnego z plikiem wymiany (mam ustawiona wartosc min i max na
> 256MB)?
> Moja konfiguracja to Athlon 2000+, via266a, 512MB RAM, GF2 Ti, SEAGATE Barracuda
> 80GB, WinXP Prof.

Z tego co pamietam, zalecana wartość swapa to 1-2.5x wielkość pamięci
fizycznej. Może w twoim przypadku jest on za mały? zalezy co robisz na
kompie, ale generalnie swap powinien mieć przynajmniej wielkość RAM. W
końcu służy do zrzucania jej zawartości...

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"