Re: symulowanie nacisniec klawiszy

Autor: Przemysław Rachwał <prachwal_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 23:28:56 MET DST

Robert Borkowski wrote:

> Fri, 10 Sep 2004 22:49:57 +0200, na
> pl.comp.os.linux,pl.comp.os.ms-windows.winnt, Przemysław Rachwał

> napisanie skryptu pobierajacego kody wcisnietych klawiszy i wysylajacych do
> sieci to jescze mozna zrobic, ale nie wiem, jak w wsh, vbscripcie czy perlu
> napisac program, ktory bedzie odtwarzal ("wykonywal"?) te kody na innym
> komputerze, w dodatku z windowsem, symulujac w ten sposob wcisniecia
> klawiszy z klawiatury.
> fajnie by bylo, gdyby ktos podal linka do juz napisanego programu, lub
> rzucil (heh, udostepnil :D) kawalek kodu :).

chcesz takie numery robić zrób to w PERL
bo:
PERL ma pełną obsługę SOCKET-ów
PERL obsługuje WSH - czyli automatyzację Windows
PERL jest elastyczny i posiada bogatą bibliotekę modułów
PERL-a moża uruchomić zdalnie np za pomocą ps.exec
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/psexec.shtml

czasu nie mam bo ostatnio zarobiony jestem po same uszy :(

w zasadzie w PERL możesz napisać obie strony tej aplikacji zarówno
klient jak i serwer