Re: Win2000, Norton Ghost i problem z dyskiem

Autor: Kuba <123rozne_at_aprim.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 09:46:56 MET DST

> Cóż mogę jeszcze poradzić... może załóż tę partycję rozszerzoną i dyski

Wlasnie sie do tego przymierzam... Jak cos z tego wyjdzie - dam znac.

> BTW - jaki to Ghost i jak go uruchamiasz, z dyskietki (jaki tam jest
> DOS) czy spod systemu?

Ghost jest z pakietu Norton SystemWorks 2003, uruchamiam go spod systemu. I
postepuje identycznie na wszystkich komputerach gdzie mam go
zainstalowanego. Nie dziala tylko na tym jednym dysku. Moim zdaniem wina
lezy po stronie dysku.
Dzieki za dyskusje! Pozdrawiam,

Kuba