Re: Win2000, Norton Ghost i problem z dyskiem

Autor: Kuba <123rozne_at_aprim.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 20:09:54 MET DST

> A nie jest tak przypadkiem, że partycje D i E to partycje podstawowe?
> Wówczas wszystko by się zgadzało - spod DOS-a można zobaczyć tylko
> pierwszą partycję podstawową, pozostałe są dla niego niedostępne. A tak
> się składa, że Ghost działa właśnie spod DOS-a... cóż, masz kolejny
> powód żeby przyjrzeć się BootIt ;-).

Otoz wedlug Panel sterowania -> Narzedzia administracyjne -> Zarzadzanie
komputerem -> Magazyn -> Zarzadzanie dyskami -> partycje D i E to dyski
logiczne na partycji rozszerzonej. I tam tez jest napisane "zdrowy" na
kazdej.
Poza tym Ghost zachowuje sie dziwnie, ale jeszcze pod Windowsem... Jako
"source" widzi tylko C, ale wybierajac "destination" moge swobodnie
przechadzac sie po pozostalych partycjach. Dopiero jak zaakeceptuje D jako
miejsce przeznaczenia dostaje komunikat: "the image is on drive that is not
recognized. Select an image on a different drive, or restart and try again".

No i zeby nie bylo, ze poza Ghostem swiata nie widze to juz zainstalowalem
Image for Windows oraz PHYLock (bo sam IfW tez mial jakies problemy z
dyskami) i wlasnie "Imaging in progress..." :) Za 18 minut przekonam sie czy
sie udalo (pewno tak), ale to wciaz nie daje mi odpowiedzi dlaczego Ghost
nie dziala. Poza tym to rozwiazanie z IfW jest tylko czesciowo dobre, bo to
nie jest freeware.

W kazdym razie dziekuje za dyskusje i porady, a jak wymyslisz jak zmusic
Ghosta do wspolpracy to bede wdzieczny. A moze ten PHYLock mu pomoze?
Jeszcze nie sprawdzalem, ale skoro to "component for Win NT/2K/XP" to moze
ruszy...

Pozdrawiam,

Kuba