Chkdsk: Usuwanie wpisu indeksu

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_poczta.wp.pl.spam>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 19:04:38 MET DST

Cześć!

Zauważyłem że jeśli mam uruchomione pewne programy, to podczas
sprawdzania dysku checkdiskiem pokazuje mi się powyższy błąd i inne.
Jednak kiedy zamknę te programy i sprawdzę dysk żadne błędy się nie
pojawiają. Czy to normalne?

Więcej szczegółów poniżej:

CHKDSK sprawdza pliki (poziom 1 z 3)
Ukończono sprawdzanie plików.
CHKDSK sprawdza indeksy (poziom 2 z 3)
Usuwanie wpisu indeksu 0.log w indeksie $I30 pliku 42910.
Usuwanie wpisu indeksu 1.log w indeksie $I30 pliku 42910.
Usuwanie wpisu indeksu 10.log w indeksie $I30 pliku 42910.
.
.
.
itd.
Ukończono weryfikację indeksów.

Znaleziono błędy. CHKDSK nie może kontynuować w trybie tylko do
odczytu.

Pojawiają się też (zamiennie) takie błędy:

CHKDSK sprawdza pliki (poziom 1 z 3)
Ukończono sprawdzanie plików.
CHKDSK sprawdza indeksy (poziom 2 z 3)
Ukończono weryfikację indeksów.
CHKDSK odzyskuje utracone pliki.
CHKDSK sprawdza deskryptory zabezpieczenia (poziom 3 z 3)
Ukończono sprawdzanie deskryptorów zabezpieczeń.
Usuwanie błędów atrybutu BITMAP głównej tabeli plików.
Usuwanie błędów w mapie bitowej woluminu.
System Windows znalazł problemy z systemem plików.
Aby je poprawić, uruchom program CHKDSK z opcją /F (naprawa).

Z góry dziękuję.

--
      Pozdrowienia
           Krzysiek