mam brak uprawnien w WMI nawet jako administrator

Autor: Doker <doker_at_az.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 18:35:48 MET DST

chodzi o to ze mam
 ProcessCollection = GetObject("WinMgmts:").InstancesOf("Win32_Process") '**

a nastepnie dla kazdego wyniku probuje pobrac nazwe uzytkownika - wlasciciela
procesu.

For Each Process As Object In ProcessCollection
                result = Process.GetOwner(strNameOfUser)
Next

problem w tym ze czasami dostaje do zmiennej result informacje "Access denied".
Moje pytanie do was jest takie: jak moge zmodyfikowac to pierwsza linijke(**)
kodu zeby request ktory wysylam mial wymagane uprawnienia?
Wiem tylko tyle, ze mozna do tej linijki dostawic "{}" :
ProcessCollection = GetObject("WinMgmts:
{danawlasciwosc=jejwartosc}").InstancesOf("Win32_Process")
ale nie wiem juz co nalezy wstawic wewnatrz tych nawiasów, jakie wlasciwosci
przypisac.

Bardzo bym prosil o jakas pomoc, gdyz nie zdolalem zlezc nic odpowiedniego w
msdnie.

Pozdrawiam,
Jaroslaw Jaskulowski