Re: przydzielanie czasu procesora dla procesów

Autor: Marek Miller <mmiller_at_meil.pw.edu.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 17:16:48 MET DST

Witam,
A czy można to tak ustawić żeby działało w ten sposób:
1. normalnie działa bez zmian (ten profil nazywał sie chyba Equal_per_User
lub WSRM Default),
2. włączam ręcznie program (u mnie MATLAB), który dostaje maksymalnie 50-60%
procesora, reszta (poza systemowymi) tak jak w 1, zajmuje po równo te
pozostałe 49-39%,
3. kończe program i automatycznie przechodzi do 1.
A może po prostu odpalić Matlaba z niskim priorytetem?
Czy do WSRM jest jakiś ogólnodostępny manual, szukałem na googlach ale
znalazłem tylko jeden ciekawy pdf zrobiony w IBM na potrzeby ich
serwerów?Pozdrawiam
Marek Miller