Re: modyfikacja sterownika TCP/IP

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 16:51:55 MET DST

m4r3k wrote:
> Szanowna grupo.
>
> Czy istnieje możliwość zdobycia gdzieś tak zmodyfikowanego strerownika
> TCP/IP (tego co się wybiera w czasie konfiguracji ustawień sieci)
> żeby można było dla całego systemu operacyjnego ( a nie tylko dla
> danego połączenia LAN, lub Dial-Up) ustawić IPSEC lub Proxy.
>
> A może istenieje mozliwość gdzieś w rejestrach wymuszenia dla
> dowolnie nowo tworzonego połączenia LAN lub Dial-Up IPSECa lub Proxy ?
>
> Potrzebuję tego, dlatego że chciałbym aby moi pracownicy korzystający
> z laptopów mogli łączyć się za pośrednictwem dowolnego rodzaju
> [...]
Eeeee, jeżeli dobrze zrozumiałem to pracownicy z dowolnego miejsca w sieci
Internet mają się dostawać do sieci wewnętrznej tylko poprzez połączenia
szyfrowane. Jeżeli tak to wystarczy że urządzenie dostępowe będzie
wpuszczało tylko i wyłącznie połączenia szyfrowane i już. Tylko skoro oni są
niezdyscyplinowani to kto zagwarantuje Ci że notebook podpięty do sieci
wewnętrznej szyfrowanym połączeniem nie będzie zawirusowany, zatrojanowany,
etc...

JM