Re: Problem z Software Update Services w domenie

Autor: Pstrex <pstrex_at_gmx.net>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 17:17:52 MET DST

> Informuję uprzejmie, że problemy, które zauważyłeś nie mają nic
> wspólnego z serwerem SUS. Jak się używa takiego archaizmu jak NetBIOS to
> się później tak ma.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=bb89501a-3609-45de-8e35-38251e1349f6&DisplayLang=en

Cala siec oparta jest na TCP/IP a nie o NetBios ale wylaczylem opcje NetBios
over TCP/IP, zatrzymalem tez servis Computer Browser.
Bledu na kontrolerze domeny juz mi nie wyrzuca ale internet dalej nie dziala
tzn.
dziala do momentu w ktorym sus zaczyna sie synchronizowac. jak skonczy
synchornizacje
komputer przestaje byc widoczny w sieci.

jakies pomysly co to moze byc?

dzieki