Re: Service Pack 6a z szyfrowaniem - pomocy!

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 17:15:14 MET DST

Ewa <Ewa@komp.com.pl> wrote in message
news:chn5o1$3kd$1@atlantis.news.tpi.pl
> Ale ogólnie, czy ten problem z logowaniem może mieć
> związek z perturbacjami z szyfrowaniem?
> Innej przyczyny nie widzę.

Co oznacza stwierdzenie, ze "niby sie udalo"?

"Próbowałam odinstalować Service Pack 4, wrócić do wersji 1 i na to
zainstalować
wersję 6a. Niby się udało, ale teraz jest problem z logowaniem do domeny..."

1. Usun komputer z domeny. Upewnij sie, ze nie figuruje w Server Managerze.
Jezeli wciaz tam jest, to zaznaczasz stacje ktora chcesz usunac i wciskasz
Delete.
2. Zainstaluj SP6a, ale tak, zeby "na pewno sie udalo". ;)
3. Sprawdz logi.
Jezeli nie ma w nich nic niepokojacego, to ponownie sprobuj dodac komputer
do domeny.

--
Darek (DAKOTA)