Re: poprawki oraz ie6 sp1 jako pliki;

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 10:50:39 MET DST

Dnia 2004-09-07 22:01, Użytkownik adasiek napisał:

>witam!
>mam komputer, ktory nie ma dostepu do sieci internet;
>nie mam za bałdzo mozliwosci podlaczenia go do internetu;
>w jaki sposob zassac z microsoftu IE6 SP1 ??
>w jaki spobos zassac analogicznie poprawki do Windowsa ??

Da się pobrać łatki na dysk jako pliki na innym komputerze z dostępem do
sieci. Po wejściu na stronę windows update trzeba wybrać opcję
"spersonalizuj witrynę windows update" i potem gdzieś będzie możliwość
wybrania dla jakiego systemu mają być wyszukane łatki i docelowego
katalogu na dysku.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066