MS Office 2003 edukacyjne - co w pudelku?

Autor: <manWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 14:26:58 MET DST

Witam, zakupiłem edukacyjną wersję MS Office 2003,
tylko że pudełko, które dostałem w sklepie, nie było
opakowane w folię... wyraźnie było wcześniej otwierane.

Co powinno być w takim tekturowym pudełku? Ja mam
tylko plastikowe pudełko z CD i dwiema broszurkami,
oraz naklejką z numerem seryjnym. Dziwnie to wygląda,
bo jest to przytwierdzone do ścianki tekturowego
opakowania, a samo opakowanie jest całkiem puste.
Czy ktoś, kto również to kupował, może mi napisać
czy to jest komplet tego, co powinno w środku być?

Pozdrawiam i z góry dziękuję,
WP

p.s. Z gory prosze wylacznie o odpowiedzi merytoryczne
oraz nieodsylanie mnie do Microsoftu. Jesli nie wiesz,
to nie pisz... jeszcze raz dzieki.