przydzielanie czasu procesora dla procesów

Autor: Marek Miller <mmiller_at_meil.pw.edu.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 14:04:46 MET DST

Witam,
W jaki sposób można ograniczyć zużycie procesora dla pojedynczego procesu w
win2003? Czy są do tego jakieś dodatkowe programy czy odpowiednie narzędzia
są już w systemie? Sprawdzałem w googlach ale tam znalazłem informacje o
windows system resource manager, a to ma możliwość ustawienia tylko dla
wszystkich procesów tak samo.
Pozdrawiam
Marek Miller