Re: siec w xp

Autor: Lizard <lzd_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 13:31:40 MET DST

Dnia 28 Aug 2004 02:12:27 +0200, lukasz napisał(a):

> Witam. Mam taki problem - polaczone 2 komp -na jednym xp pl na drugim xp en.
> Naleza do tej samej grupy roboczej , ladnie widza sie w otoczeniu sieciowym ale:

Pozwolę sie podłączyć do wątku, bo problem mam podobny, tyle że o krok
wcześniej. :-)

Są dwa kompy (XP Pro i XP Home). Obydwa w jednej grupie roboczej. Na
każdym z nich po wejściu do Microsoft Windows Network dopiero po ok.
minucie pojawia sie nazwa grupy. Kliknięcie na nią wywala po następnej
minucie - no może 30 sekundach - komunikat:

"Mshome nie jest dostępny. Możesz nie mieć uprawnień do używania tego
zasobu sieciowego.
[...]
Lista serwerów dla tej grupy roboczej nie jest dostępna."

Gdzie i o czym zapomniałem? Ping chodzi jak przecinak zarówno po adresie
IP jak i nazwie.

--
Lizard