Re: Co sadzicie na temat tego artykulu?

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:24:01 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał w wiadomości

> Nie wiem, czy zadziała. Założyłem, że artykuł mówi prawdę.

Ja z praktyki też nie wiem, ale w różnych wątkach o SP2 na grupach
odpowiednich dla oficjalnie już dostępnych wersji językowych czytałam,
ze skuteczny poprzednio wpis w rejestrze już nie działa.

> Jeśli
> chodzi o grzebanie w sterowniku to można skorzystać z tego:
> http://www.lvllord.de/4226fix/4226fix.htm

No właśnie to jest ta "łata". Może dobrze byłoby wspomnieć na wszelki
wypadek, że strona (również forum, jeśli to kogoś interesuje) jest też
dostępna po angielsku:
http://www.lvllord.de/?url=tools&lang=en

--
Grażyna